Reklamacje

Reklamacja towaru – co zrobić, gdy produkt jest wadliwy?

Czasami zdarza się, że otrzymany towar jest wadliwy. Nie martw się, masz prawo do złożenia reklamacji! 

Co to jest reklamacja?

Reklamacja to zgłoszenie sprzedawcy o stwierdzonej wadzie towaru, która wystąpiła przed jego sprzedażą lub powstała z przyczyn tkwiących w towarze.

Kiedy można złożyć reklamację?

  • Towar jest uszkodzony: posiada widoczne uszkodzenia mechaniczne, np. pęknięcia, zarysowania.
  • Towar nie działa prawidłowo: nie spełnia swoich podstawowych funkcji, np. nie włącza się, nie działa zgodnie z opisem.
  • Towar jest niezgodny z umową: otrzymany towar różni się od tego, który został zamówiony (np. inny kolor, rozmiar).

Jak złożyć reklamację?

  1. Zbierz niezbędne dokumenty: paragon, faktura, karta gwarancyjna (jeśli była dołączona).
  2. Opisz dokładnie wadę: dokładnie określ, na czym polega wada towaru.
  3. Dokumentacja fotograficzna: zrób zdjęcia wadliwego towaru i dołącz je do korespondencji.
  4. Złóż reklamację: możesz to zrobić osobiście w siedzibie firmy VEBER, listownie lub drogą elektroniczną na adres: biuro@metalowy24h.pl 

Ważne terminy:

  • Rozpatrzenie reklamacji: Veber Sp. z o.o. ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Formularz reklamacyjny:

Dla ułatwienia obsługi zgłoszenia reklamacyjnego możesz pobrać gotowy formularz, w którym łatwo uzupełnisz wszystkie niezbędne informacje:

  • Formularz reklamacji VEBER - format zamknięty (PDF) - pobierz  

Dokumenty powiązane:


W przypadku pytań lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą gwarancji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszymi doradcami odpowiedzialnymi za poszczególne branże i grupy produktowe lub z działem realizacji zamówień.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl